fredag 4 april 2008

Bloggpaus

jag måste ta en bloggpaus! Jag har aldrig tid att skriva längre, och när jag väl har tid har jag inget att skriva om. Av någon anledning känns det inte lika roligt längre; snarare pliktskyldigt. Någonting hände när du flyttade, Charlotte! Din flytt, i kombination med bebis och sömnbrist, gjorde att jag helt tappade jag sugen för hela bloggeriet. Det känns supertrist, men också väldigt trist att fortsätta. Kanske kommer jag att vilja sätta igång senare, men jag räknar inte med det. Manifestet-tiden är nog över för min del. Tack för mig; det var askul så länge det varade!

1 kommentar:

charlotte sa...

så synd, Sara, men jag förstår att det finns annat som känns viktigare för dig just nu. Det har varit jättekul att blogga tillsammans. Vi får höras snart! Kram kram!