torsdag 7 februari 2008

och nu är min avhandlings öde inte längre helt i mina händer. Jag har lämnat ifrån mig rubbet inför ett sista seminarium som skall avgöra om jag skall skicka den till tryck eller om två års arbete har varit förgäves.

Idag har jag vabbat hela dagen med snoriga men pigga ungar. Nu kollar de på bollibompa och jag får lite surfpaus. Hoppas att ni har det mysigt idag med nya bebisen.

Tidigare idag, när jag satt och höll A:s hand för att hon skulle sova middag, kollade jag min bloggläsare med andra handen. Precis då kom detta upp. Så det är jag som är Charlotte :-)

Nu är jag så himla glad att jag lyckades få iväg texterna, för detta skall bli så grymt kul. Jag skulle så himla gärna vilja gå dit med dig, Sara! Jag lovar att referera, ser otroligt mycket fram emot boken. Jag har inte läst en roman sedan november.

1 kommentar:

PPernilla sa...

Åååå min söta syster, du är ju bäst! (inte förvånad över huvud taget över det konstaterandet). Fick läsa sista delen av inlägget två gånger innan jag fattade att jag kanske faktiskt var tvungen att klicka på din länk för att förstå vad du menade...ha ha...tur att det är du som är den smarta systern :-)

Pussar!!