torsdag 6 mars 2008

bye bye nattsömn pt 5

Var ska jag börja... Min lååånga bloggfrånvaro beror helt och hållet på vår nya lilla familjemedlem; och med henne inträdet i nattvärlden. Jag har befunnit mig i en liten bebisbubbla i 4 veckor nu, och jag ska inte ens försöka sammanfatta de senaste veckorna, nöjer mig med att säga att det är fantastiskt att ha en liten nyfödd bebis i huset och att det är supermysigt att vara tvåbarnsmamma. Det är fantastiskt, och det är magiskt, och samtidigt så är det så fullständigt utmattande. Jag orkar knappt tänka en enda tanke färdigt, än mindre författa några intressanta inlägg! Men nu ville jag bara ge ett litet livstecken ifrån mig, och flagga för att jag förmodligen kommer att skriva lite sporadiskt i någon vecka till iallafall! Men sedan hoppas jag att jag ska vara tillbaka igen!
Tills dess, bara några små konstaterande: Snart är det vår, det ska bli sol och varmt framöver, i morgon kommer Karin hem från costa rica, och håkan hellström har släppt sin nya singel (lyssna på den här! Superbra!! Mycket mer än så kan man väl knappast önska sig!

Inga kommentarer: