lördag 12 januari 2008

Vilken vecka!

Det är inte så konstigt att det inte har funnits tid för att blogga när det har hänt så mycket den här veckan! Efter den fantastiskt lugna och fina helgen i Göteborg (närmare bestämt i Jennys kök) så kom jag tillbaka till ett galet Stockholm, där jag fick tampas med diverse benbrott, släktmiddagar, vagnköp, sammandragningar, vagnförsäljning, dagisincidenter, och en uppriven syster. Veckan har bara susat förbi. Men det har funnits väldigt fina stunder också, såklart, som middag med Charlotte på Matkultur (ljuvligt), fika med Cissi (äntligen!) och bebispresentinhandling hos Virran och Malin!
Och nu ikväll kom mer nyheter! Vännerna som ska ha bebis i dagarna är i skrivande stund på väg in till BB eftersom vattnet precis gått!!! Mycket spännande! Nu är bara frågan om familjen J ska ta den där söndagsfrukosten på Cinnamon själva eller ej, vi har inte en ätbar frukostsmula i huset, men vår budget anser nog egentligen att vi inte borde lyxa just nu. Men morgnar utan frukost kan bara inte bli speciellt roliga.
I kväll blir det popcorn och spansk film, Gråta med ett leende, på SVT kl. 21.00. jag tror inte att jag kommer att kunna koncentrera mig på den, för jag har så mycket annat som susar i huvudet, men det är värt ett försök.

Inga kommentarer: