tisdag 30 oktober 2007

Amen hallå eller!

Ja, vi har fått internet tillbaka! Inte gick det fort, och inte var det billigt (1500 kr), men jag klagar inte, huvudsaken är att isoleringen slutligen är bruten! Det känns svårt att veta var jag ska börja efter så lång tids tystnad. Ska jag berätta om hur jag kräktes nästan rakt på min barnmorska under senaste rutinkontrollen, vilket fick henne att vilja sjukskriva mig med omedelbar verkan, men att jag bad att få vänta till efter läkarbesöket i morgon? Eller ska jag berätta om min intensiva senaste vecka, när vi har varit utställare på Allt för Hälsan-mässan i Älvsjö och gjort dundersuccé och sålt krämer för glatta livet, och hängt på Riche, och ätit lyxiga middagar? Eller kanske om helt enkelt om Veronica Mars-maratonet som tagit sin början i mitt och Jockes liv efter att bredbanduppkopplingen försvann. Hur vi har snittat på 4 avsnitt per kväll och suttit uppe alldeles för länge och sovit alldeles för lite och bara levt halva våra liv i Stockholm, och den andra halvan i Neptune? Eller att vännerna som är gravida samtidigt med oss väntar tvillingar och att det har gjort mig lite avundsjuk?
Ingenstans känns riktigt rätt att börja. Jag nöjer mig nog med att säga att jag är tillbaka!

1 kommentar:

charlotte sa...

Oh så kul att du är tillbaka, Sara! Du är en hjälte, det låter otroligt tufft med allt kräkande. Hoppas läkarbesöket gick bra idag. Låter som att ni har haft det väldigt mysigt mellan varven i alla fall, Veronica Mars är ju så bra!

Vi ses imorgon! Ska bli så kul!!!