onsdag 10 oktober 2007

I´m back!

Vårt internet la lägligt nog ned i fredags, och sedan har det varit dött tills igår natt! Men nu så! Det är nästan vansinnigt hur beroende man gör sig av bredband, både jag och Jocke har känt oss helt isolerade utan uppkoppling. Men efter ett par dagar så hade vi vant oss, och nu de senaste dagarna har det faktiskt känts helt OK! Men nu har jag bråttom, bråttom! Måste fixa låtlistor till Karins cocktailparty på lördag; jag är musikansvarig. Några tips? Det ska vara mycket disco och mycket 70-tal! Åh, det ska bli så himla roligt!

5 kommentarer:

charlotte sa...

Ja det skall verkligen bli jättekul med coctailparty! Spännande med dina låtlistor! Jag kommer inte på något kul att tipsa om, jag är alldeles för enkelspårig och associerar coctail till härlig slow-motionmusik som Girl from Ipanema, the Ronettes, Brigitte Bardot/Serge Gainsborough, och vad heter hon Larkin? Birkin? och såna. Varken 70-tal eller disco, vilket kanske är festligare när man är på ett party. Skall bli kul att se vad du kommer fram till för musik! Vi vet ju att det kommer att bli bra när du står för fiolerna...

Anonym sa...

Okej, jag håller mig till det jag kan, nämligen nutida disco. Kör Justin, Beyoncé, tidig JLo, Kylie, Brittan (särskilt den nya), Gwen - bara hitlåtar och folk går garanterat bananas av lycka. Särskilt som alla kan texterna och det kan va skönt att blanda upp bland all slow 70's.
Och ja, man kan ju peta in några gamla rökare av The Ark också.
PUSS

charlotte sa...

Åh, jag håller med anathie, Mycket Gwen och kanske något från JLo:s spanska skiva också?

PPernilla sa...

Hello! Vad kul ni kommer få!!
Kanske lite blandad musik skulle funka...vad sägs om Mika?...men man skojar ju inte heller bort Bee Gees och Boney M för den delen. Soul är aldrig fel, kör Stevie vettja!

sara sa...

Ja men tack alla tre! Nu vet jag precis hur låtlistorna ska se ut; det är ju lite av en konst att snickra ihop perfekta partyplattor! det ska bli lika delar justin, britney och gammalt! tack igen!!!