måndag 22 oktober 2007

TV-helg!

och våra sjukor går aldrig över. E är den enda som är pigg härhemma. Vi orkade i alla fall pallra oss iväg på 4-årskalas i lördags med trevliga människor och glada barn. Jättekul! Svensk-amerikanskt-afrikansk blandning på maten med bland annat afrikanska samosas, mängder av friterade grejor och smörgåstårta. Och godis i massor! E lärde sig sjunga "happy birthday". Annars har det varit tre kvällar av slötittande på TV:

* Criminal Minds. Grymt bra första säsongens första avsnitt, nu vet jag inte varför vi kollar på det...

* The Anchorman. Den var ju jätteroligt, typiskt snobb-DN att ge den en etta, skicka en recensent som fattar!

* Avslutningen på Sopranos. Jag gillade inte slutet när jag såg det, hatar såna slut!. Men nu när jag funderar på det så var det ju en väldigt fin scen. Hela säsongen har ju varit en lång, plågsam avslutning, jättejobbigt att titta på.

* Ranking the Stars. Jag tycker faktiskt att det är rätt kul, oklart varför (vill jag veta?)

Nu startar Operation Bli Friska: massor med vitlök, apelsiner och sömn skall det bli inför helgens skånebesök som inkluderar såväl grävning, diverse kalas, familjemys och bebisgos.

Inga kommentarer: