tisdag 16 oktober 2007

mer Leif GW i rutan!

En gång i tiden följde Mats Efterlyst slaviskt, men det var längesen nu. I veckan har vi dock fått oss en rejäl dos GW Persson. Först i Kristian Luuks sympatiska videokväll och sedan hos Filip och Fredrik. Första programmet av Boston Tea Party hittills som jag orkat se klart. Han är en fantastisk gäst, vi kan inte se nog! Jätteroliga och oväntade svar. Sen är han helt overkligt tvärsäker på ett mycket roligt sätt, vilket blev extra bra mot Filip och Fredriks expertpanel.

Han verkar ju vara en supernördig människa. Som när han berättade att han brukade hänga med nypd när han är i New York, att sitta bak i en polisbil är hans ide om en semester liksom. Lite sorglig och mycket lyckad. Ingen idol men en skicklig underhållare. Jag gillar hans deckare, "Faller fritt som i en dröm" ligger på vänthyllan därhemma, han är grym på titlar.

2 kommentarer:

PPernilla sa...

Såg honom hos Luuk, och håller med. Verkligen underhållande, och totalt oväntade svar ibland! Vem kunde väl ana att han var ett stort fan av frälsningsmusik!?!

Jag klarar dock inte av Filip och Fredrik, blir bara irriterad på dem varje gång jag försöker se något program med dem, så det skippade jag. Luuk däremot är perfekt söndagsunderhållning!

charlotte sa...

Jag gillar också Luuks program skarpt, han är så himla bra på att prata med folk. GW Persson var bra på att tackla Filip och Fredrik, men då är jag rätt svag för dem till att börja med.