torsdag 4 oktober 2007

... och mera Dexter!

Jag bara föll mer och mer för Dexter och avslutningen var helt fantastisk. I alla fall om man är trög som jag och inte räknar ut så mycket i förväg. Inte för att jag vågade se alltihop, jag blev så upprörd och jätterädd. Nu skall jag inte skriva så mycket för att inte spoila, men jag trodde inte att jag skulle tycka det var så sorgligt ...

Boken har ett så vackert namn också ... Darkly Dreaming Dexter ... jag är så svag för allitteration!

(jag vet att jag är en ...-missbrukare. Jag jobbar på det!)

2 kommentarer:

sara sa...

yes, den växer verkligen med varje avsnitt...för att fortsätta på en upptrampad sitg...GRATTIS (I EFTERSKOTT NÄR DU LÄSER DETTA)...kommer det en ny säsong???och i så fall när???samma fråga gäller heroes om du har någon koll på S2 där???det var vissa grejor som var överraskande i dexter...hej!!!och det är inte sara utan den riktiga kontoägaren som fromulerar dessa rader

charlotte sa...

Haha, tack så jättemycket, du the original kontoägare! Jättekul att du gjorde mitt quiz också, med bra resultat och allt!

Ellerhur! I början tyckte jag mest att Dexter var välgjort läskigt, med ett briljant koncept. Men så blev det så fantastiskt.

S2 av både Heroes och Dexter verkar precis ha börjat i USA enligt TWoP ... (1 avsnitt vardera...)