torsdag 13 december 2007

Den ryske vännen

Nu när jag har legat sjuk och huvudvärkig har jag inte riktigt kunnat läsa någonting som har krävt någon form av ansträngning. Jag började slöbläddra i Den ryske vännen av Kajsa Ingemarsson, som följde med Damernas Värld. Och hör och häpna; den var riktigt underhållande! Perfekt slöläsning! Ett litet tips till julhelgen, när man inte har så mycket tid att läsa mellan alla sociala måsten och allt kolakok! (fast min jul i år ska faktiskt bara innehålla massvis med bokläsning, glögg, Aladdinaskar, levande brasa och en och annan promenad i skogen! Inga måsten i jul för mig!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å hjärtat. Jag saknar dig! Efter jul katten, då är det du och jag. Eller? Har lite abstinens efter M också, hälsa henne från mig. Puss.

sara sa...

Saknar dig, sa Bull! Darling! Efter jul får det bli! Vad har du för jul & nyårsplaner? O har du fått jobb!! O .., du jag mailar dig istället! Puss!