måndag 3 december 2007

Så himla sjuk...

Jag har nog, på riktigt, inte varit så här sjuk på många, många år. Jag har faktiskt nästan varit helt utslagen sedan i fredags och jag är fortfarande inte alls bra. Och jag har försökt vila så mycket som det bara har varit möjligt, men vi har haft Skånebesök i helgen, och det innebar först en massa adventspyntning och städning, sen middag på Koh Phanghan och sen Gröna Lunds julmarknad, och så förstås en massa mat och prat och glögg och stoj. Egentligen har jag bara velat lägga mig ner och gråta och få hålla käften, men jag tycker att det är så himla svårt att säga nej och inte följa med fastän jag inte riktigt orkar, är väl lite rädd att verka tråkig och gnällig, men gud vad tungt det har varit.Nu är det bara vi och bacillerna igen, och det känns så skönt.

1 kommentar:

charlotte sa...

stora kryapådigkramar, Sara! Det låter helt galet jobbigt, jag känner verkligen med dig. Hoppas du får vila vila vila nu! Kramar!