söndag 16 december 2007

Surprise!

Innan mina fingrar ens hunnit lämna tangentbordet i torsdags hade Jocke fått vinterkräksjukan! Så himla äckligt! Han kräktes hela natten och var sedan helt knäckt hela fredagen och halva lördagen! Och vi som hade skånebesök-igen!!! Men det gick bra, och nu är han på benen igen, nästan tillbaka till sitt vanliga jag, minus aptit! Än så länge verkar vi andra ha klarat oss, men med min tur vad det gäller sjukdomar den här hösten så dröjer det nog inte många timmar innan jag ligger som en våt fläck på badrumsgolvet jag också.
Trots sjukdomar har vi lyckats köpa en gran i helgen! Underbart mysigt! Och dricka glögg i Karin och Henkes ny-juldekorerade trädgård. Nästa jul vill jag också ha en trädgård. Då ska jag ha lyktor i alla träd och ljusslingor runt fönstren.

1 kommentar:

charlotte sa...

Så fint det låter med julpyntad trädgård!

Hoppas ni andra har sluppit magsjuka nu.