tisdag 4 december 2007

Fyra bröllop och en begravning

Precis när jag håller på att bli friskare från min influensa håller jag på att bli sjuk av uttråkning av att bara vara hemma. Ikväll hade jag egentligen en rolig middag planerad, men jag stannade hemma så att jag kan gå till jobbet i morgon (mycket ansvarigt). Så nu sitter jag och maken och kollar på tisdagsfilmen och äter popcorn och dricker glögg och drömmer om att få gå på bröllop snart! Allra bäst vore det såklart om någon hade den goda smaken att gifta sig på något engelskt gods. Jag älskar England.

3 kommentarer:

charlotte sa...

Åh, Sara jag är verkligen imponerad av din energi. Väldigt klokt och vuxet att stanna hemma och se film. Hinner vi bli rika innan vi gifter oss skall vi absolut överväga ett gods!

charlotte sa...

och så skönt att du är frisk igen!!!

sara sa...

frisk skulle jag inte vilja kalla det, jag hostar som en gammal höskrinda, men det är bättre i alla fall!