tisdag 31 juli 2007

Höstens böcker

Äntligen börjar höstens bokutgivningen synas och det finns så mycket som verkar spännande att läsa i höst. Allt bra under bokåret kommer på hösten! Daniel Sjölins nya, Världens Sista Roman, verkar fantastisk och den tror jag är ett måste! Han är ju någon typ av geni också! Sedan har Mara Lee kommit ut med en bok som presenteras som chic-lit och jag blir så grymt överraskad att jag nog måste läsa den med. Hon verkar ju så otroligt pretantiös... Vad har hänt? Kan det bli bra?
Jag har också läst att Lina Ekdahl kommer med en ny bok, den ska jag också försöka läsa. Tills dessa guldkorn kommer i pocket kan man ju trösta sig med Oron bror och Personliga pronomen av Sjölin.

1 kommentar:

charlotte sa...

Åh, inget är som pocketväntans tider! Sjölin låter ju väldigt intressant, skall kollas upp genast, genier är ju alltid kul!