fredag 16 november 2007

Bio

Vi var förresten och såg Råttatouille för en vecka sedan (nej, det blev ingen Kitty) och bredvid oss på bion satt en liten knatte som var yngre än M. Är det bara jag som tycker att det är konstigt att ta med en ettåring på bio en fredagkväll klockan halv sju? Filmen var i alla fall jättebra!!

Och så ett litet Idol-inlägg bara (eftersom det är på i bakgrunden just nu), men alltså, jag tycker bara att det är så fruktansvärt dåligt. Jag fattar verkligen inte grejen, tycker att det är så himla ointressant. Och Kishti... jag blir så generad när jag ser henne att nästan vill krypa ur mitt skinn. hemskt. Ikväll har de dessutom kryddat med Carola som extra jurymedlem.... Hon och Kishti har just haft ett gemensamt halleluja-moment. Nu blir det VM!

1 kommentar:

charlotte sa...

E och jag skall gå och se den idag med hennes dagispolare. Det skall bli så himla kul att gå på bio. Recensionsmässigt så verkar det som att ni gjorde ett uppköp, men samtidigt är det ju kul att se filmer med någon som är precis målgruppen.

Märkligt med småbarn på bio. Kanske en klassisk dåligt-samvete-situation? (man har dåligt samvete för att inte storasyskonet kan gå på bio, så då tar man med sig lillan och har dåligt samvete för det istället) Eller nåt...