fredag 16 november 2007

Sömnstörningar

...är vad mitt liv har kretsat kring den här veckan. Mina och ongens. Sälungen har varit jättekrasslig, och jag har vabbat mån-tors. Samtidigt har Jocke börjat jobba, och honom har jag knappt sett en skymt av. Supertrist. Heltidsjobb är överskattat. Men åter till vabbandet. Virus som drabbade både magen och resten av kroppen var vi utsatta för, både jag och M. Men det var värst för M. hon har varken velat sova eller äta. Hemskt. Nätterna har varit för jäkliga, och dagarna inte långt därefter. Bra mental träning inför nästa bebis kanske! Nu mår hon ganska bra i allafall. Som tur var hade veckan sina ljuspunkter ändå! Måndagsmys med lingonpizza och vin (sprite för mig!) på El Mundo i världens bästa sällskap, till exempel! Och torsdagsmiddag på Matkultur igår, så vansinnigt gott! Charlotte, DIT går vi nästa gång vi har middagsdate!

1 kommentar:

charlotte sa...

ojojoj så tufft med vab och lite sömn. Inte kul med magåkommor med gravvomage. Hoppas ni håller er friska nu, här kör vi stafett. Magsjukan har ersatts av förkylning (som ignoreras)

Så mysigt att ni har hunnit med uteätande också. Låter som en bra plan!

Kram!