fredag 9 november 2007

Sonja och Kitty


I kväll sänder K-Special ett program om Sonja Åkesson kl. 20. Det är nog väldigt bra, de har hittat massor av intressanta personer som ska prata om henne! alla bokklubbisar borde definitivt kolla, så får vi en spännande saker att prata om till nästa bokklubb!

Själv måste jag nog sikta in mig på reprisen, för i kväll ska vi på bio med vår "en-helg-i-månaden-tjej"! Det ska bli fantastiskt mysigt, alldeles för länge sedan vi var på bio! I kväll hoppas jag att vi ska se Kitty, hon var min stora idol när jag var liten och jag har läst i princip alla böcker om henne! Helt plötsligt är det ju inte så konstigt att jag är så fascinerad av Veronica Mars! Hon är ju en modern Kitty! Att jag inte har tänkt på det tidigare!

1 kommentar:

charlotte sa...

aha, det var ju kul - har inte tänkt på det såklart finns det ett samband mellan Kitty och VM! Jag älskade också Kitty. Hoppas ni får en mysig biokväll och en mysig helg.

På tal om vad man skall följa upp Veronica Mars med så är jag sugen på My So Called Life som jag missade när det begav sig. Annars tycker jag att Tell Me You Love Me verkar intressant.

PS: Vikingstövlarna är grymma. Vi har kört dem varje år. Torra och varma och prisvärda eftersom de knappt slits och därför kan ärvas :)