måndag 4 juni 2007

Annie Hall!


Nu måste jag bara skriva ett inlägg till eftersom Annie Hall går på tv4 film ikväll! Det var ett tag sedan jag såg den så jag ser verkligen fram emot att frossa i långa Allen-Keaton dialoger, nevroser, humor och ångest! Den perfekta romantiska komedin och den perfekta drömmen om New York-livet! Jag älskar squashscenerna, promenaderna, kyssen i central park, luncherna, kläderna ...

Sedan jag såg den första gången för sådär en 15 år sedan har jag med jämna mellanrum försökt att få till Keatons fantastiskt snygga herrklädsvintagestil! Jag misslyckas varje gång och skyller på att jag varken har tre meter långa ben eller Ralph Lauren som stylist.


uppdatering: men jag misstänker starkt att min medbloggare skulle se helt fab ut i den stilen ... har du haft någon Annie Hall-period, Sara? Är det din tekopp?

Inga kommentarer: