torsdag 7 juni 2007

Balkongblogg


Ja, jag sitter faktiskt på balkongen och skriver! Klockan är halv 11 och det är fortfarande alldeles ljummet ute, jag har tänt min neonlysande blomstergirlang (very classy) och dricker kanelte och väntar på att skölja ur hårfärgen (flame) ur håret.

Efter den här utbroderingen tänkte jag ge mig tillbaka till 70-talet (svårt att släppa favoritepoken!) och verkligen, ur mitt hjärtas djup, på mina bara ben, bönfalla alla att se "Harold and Maude". Jag tror inte att det går att se den utan att bli lycklig! Och sharlott; den lär falla dig i smaken också, väldigt kort är den! jag vill egentligen inte säga mer, och låta filmen tala för sig själv! Se de! Och bli kär!

Dagens nästa lilla fundering gäller Åsa Linderborg. Jag återkommer till henne.

2 kommentarer:

charlotte sa...

Haha, jag kan ju inte låta bli att kommentera allt du skriver. Dehär kvällarna är ju helt ljuvliga, hurra för trådlöst internet! Skall bli väldigt spännande att se ditt hår, jag tycker flame låter som en väldigt fin färg.

Jag är också kär i Harold och Maud!

karin sa...

vilken superfin blogg ni har!
intressant och supersnygg!

Ja jag är också helt kär i harold och maud!! underbar film