torsdag 28 juni 2007

Sara sommartipsar


Den här rubriken har jag tänkt ska bli återkommande; här ska jag lämna mina allra bästa sommar-Stockholm tips! Och jag ska börja med mitt allra bästaste!
BOULE OCH BERSÅ i Danvikstull!
Boule och Berså är något så enkelt, och därmed genialt, som en utomhusbar vid vattnet, i ett lite ruffigt område av stan, det vilar lite av en industri och hamnkänsla över hela stället. Man kan äta god och billig mat, man kan dricka öl under kulörta lyktor, man kan boula (boulens motsvarighet till bowla) och det känns så nära Christiania kan kan komma i Stockholm! Me like mucho!

Åh, nu är det Sisters In Law på TV... Se den se den se den!

1 kommentar:

charlotte sa...

Åh! Låter ljuvligt!!! Ser fram emot tips från dig. Och tusen tack för inspirerande packningstips!!!