fredag 28 september 2007

Dopfunderingar

Veckan har till allra största del bestått av sångträning och nu börjar jag bli så outhärdligt trött på min röst och, framförallt på våra låtar, att jag knappt orkar höra dem en enda gång till. Jag gillar dem verkligen inte alls längre, och det beror enbart på att jag hör dem tio gånger om dagen. Men jag tror att det kommer att bli fint på söndag. Måste bara fundera ut någon fiffig lite present också, och sen är nog allting klappat och klart. Vad är egentligen en lämplig doppresent? Charlotte, vad blir en förälder glad över?

3 kommentarer:

charlotte sa...

Åh, det är ju jättesvårt med presenter tycker jag. Berätta gärna vad ni köpte. Bra barnböcker och Granit-sjalen är mina favoritgåvor just nu, för det hade jag blivit glad för. Ja, och kläder såklart...

sara sa...

Det slutade med att vi köpte en sådan där personlig sagobok till henne! Den blev ju så uppskattad senast, så vi tycket att det skulle kunna vara en fin sak! Hoppas att det inte var fantasilöst! Granit-sjalen är en av mina favvo-presenter också, så mysig både till mamma och bebis! Den får det bli till alla som ska börja ploppa under nästa år!

charlotte sa...

Det var ju en suberbra present, inte alls fantasilöst! Har man väl hittat något bra så behöver man ju inte uppfinna hjulet igen. Jättebra doppresent!