måndag 24 september 2007

Äntligen hemma...

Mässan har fullständigt tagit kål på mig. Så många långa dagar, benen och fötterna värker fortfarande. Det har varit roligt, men mest jobbigt. Och jag har längtat efter mitt lilla troll hela tiden. Fast det har varit skönt att få sova och läsa en massa. Det är nog den största behållningen med den här resan. Roligast med att komma hem var, förutom alla pussar och kramar från maken och ongen, att läsa alla Charlottes blogginlägg! Jag sitter här och filar på ett hyllningsinlägg till henne, för det är få människor som jag är så otroligt imponerad av. Du är bäst! jag är stolt över att blogga tillsammans med dig! Du är smartast och roligast och kan allt! I morgon ska jag fortsätta en liten hyllningskavalkad till dig, men just nu måste jag och Jocke spela gitarr och öva på sångerna till ceremonin på söndag. Det är så nervöst, men jag tror att det kommer att gå bra. Handens fem fingrar och Välkommen till jorden blir det.

1 kommentar:

charlotte sa...

Amen äsch då, tack så mycket, du är så gullig Sara! Välkommen tillbaka, hoppas du har hämtat dig efter mässan. Vilka fina sångval, det kommer att gå strålande. Handens fem fingrar sjäng min syster på E:s dop, den är så fin! Vi ses ikväll!