söndag 2 september 2007

och helgen?

vi hade planerat bra, men bugsen kom i vägen. I fredags blev det vård av sjuk man, med tiden till min deadline tickandes ... I lördags missade vi en fest, hej småbarnsverklighet! Men idag fick jag och E en dag på Junibacken med mamma och pappa.

Annars: pannkaksbak, legobygge, "läskiga pingvinfilmen", sandlådan. På kvällarna en sväng till Neptune, säsong 2 av Veronica Mars drog igång väldigt snyggt må jag säga. Triangeldrama I like! Och när Mats frisknade till - Heroes! Fortfarande mycket fängslande. Jag älskar Hiro!

2 kommentarer:

sara sa...

Men nu undrar jag vad det är som händer.. Alla mina kommentarer försvinner... Ja, jag orkar inte skriver om dem, men alla var förstås briljanta, välskrivna, skarpa och väldigt roliga. Och ja, Heroes är suveränt! Och VM med! jag ska skriva manus till en svensk Veronica.

sara sa...

C, du måste maila din jobbadress så att du kan få tillbaka din artikel! jag har ju haft den aslänge nu!