onsdag 8 augusti 2007

gårdagen


Sommar! Jobbade hemma igår medan resten av familjen var nere vid sjön och badade. Vid lunchtid kom de upp och åt lunch med mig, sen tillbaka till badet och jag kunde jobba vidare. På förmiddagen satt jag på balkongen och skrev , jag älskar vår lägenhet trots att den är alldeles för liten. Kommer alltid att längta tillbaka hit när vi nån gång flyttar.

Efter middag och nattning av barn sprang (nåja...) jag en runda runt sjön, inspirerad som jag blev av Die Hard. Man vet liksom aldrig när man kan behöva vara lite tränad. liksom. Min bästa träningsinspirationsfilm är för övrigt hans exfrus gamla GI Jane. Det var hur som helst en helt underbar kväll igår. Efter vi konstaterat att Midsomer Murders utgått på grund av någon meningslös jävla friidrott kollade vi på film. Ghost Rider, en av Mats Marvelfavoriter. Men gud så töntig den var! Jag gillade vissa scener men när skelettet skrattade ett klassiskt skelettskratt så ville jag bara gömma mig. Mats får kanske komma in med en liten gästrecension vid tillfälle, marvelfantast som han är.

Inga kommentarer: