torsdag 23 augusti 2007

One more facebook-addict.

Ett mail tog det för att dra ner mig i facebook-träsket. När Karin Ström skrev sin facebook-krönika i svd (fick hon betalt för den, eller?) så blev jag nyfiken och gick in och reggade mig. Sen tänkte jag inte mer på det förrän nu i veckan då min kusin addade mig som en vän. Då gick jag in och nu är jag helt fast. Bara att gå in och se listan med vänner, en rad människor jag tycker om, är så kul. Men jag skall definitivt aldrig gå in där på arbetstid, helt livsfarligt...

Och förresten så har vi nu bestämt oss för att dra med våra ongar på Gröna Lund den 8:e...

2 kommentarer:

sara sa...

yes, vad kul! jag säger grönan och rödbetspizza hela dagen!

sara sa...

Jag har precis blivit inbjuden till facebook också, men vet knappt om jag vågar; jag har ju en sån beroendepersonlighet. Men jag kommer ju att regga mig ändå!