måndag 6 augusti 2007

två på bollen

det är med andan i halsen jag författar detta blogginlägg. Jocke har B-uppsats på schemat, och det är ett stressigt schema, så jag hinner knappt snegla åt datorn innan jag blir åthutad. Det här blir i all hast; jag blev nådigt given 5 minuters datortid. Thanks; jag har ju en hel helg att blogga om. Jag får fylla i resten i morgon på jobbet!
Helgen har varit finfin iallafall! Lika delar strandhäng, bad, Pride-festival, middagar med goda vänner, underbar mat, Didion, grillning i parken, Emil Jensen, roliga gravidbesked(!) och glass i solen! Äntligen en somrig helg! Nu knackar någon på min axel.... Sista då: saffranstagliatellen med fiskfrikadeller på veganvis var underbar!

3 kommentarer:

charlotte sa...

Åh, fin sammanfattning av helgen! Ser fram emot recensioner. Hoppas skrivandet går bra för Jocke. Låter som en helt perfa helg, ju! Är energin tillbaka? Kram!

charlotte sa...

... så kul med nya gravidbesked också, spännande ...

sara sa...

Energin var tillbaka under helgen, men sedan dess har jag mått så illa. jag känner mig ömklig och liten och jättelöjlig, men jag avskyr att må illa. Bu! Jag har ingen energi alls, och har gått runt som ett trött penntroll i två dagar. Ett enormt bakslag. Men gravidbeskedet var roligt!